AC Milan întrerupe colaborarea cu Adidas după 20 de ani

Clubul italian AC Milan şi compania multinaţională Adidas se despart la capătul unui parteneriat care a început pe data de 1 iulie 1998

Parteneriatul dintre Milan şi Adidas a început în 1998
Parteneriatul dintre Milan şi Adidas a început în 1998
Autor
 
Răzvan
Distribuie
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus

Informaţia era vehiculată de mai multă vreme, însă acum a fost confirmată oficial: clubul italian AC Milan şi compania multinaţională Adidas se despart după 20 de ani. Începând cu stagiunea următoare, gruparea milaneză va avea un nou sponsor tehnic, care pentru moment nu a fost anunţat oficial, însă care foarte probabil va fi Puma.

AC Milan a confirmat întreruperea colaborării cu Adidas prin intermediul unui comunicat publicat pe propriul site: “AC Milan şi Adidas au decis de comun acord să întrerupă contractul de sponsorizare tehnică la finalul stagiunii 2017-2018. Parteneriatul actual, început pe data de 1 iulie 1998, a fost caracterizat de o importantă serie de succese, concretizată printr-un total de 12 trofee obţinute în această perioadă: două Cupe ale Campionilor, un Campionat Mondial al Cluburilor, două Supercupe ale Europei, trei titluri de Serie A, trei Supercupe ale Italiei şi o Cupă a Italiei. Adidas şi-a început colaborarea cu AC Milan în sezonul 1978-1979, anul celui de-al zecelea titlu din istoria clubului. AC Milan mulţumeşte celor de la Adidas pentru raportul consolidat de-a lungul anilor şi va anunţa în curând numele unui nou sponsor tehnic. AC Milan a stabilit deja un nou acord global de sponsorizare şi licenţă tehnică alături de o nouă companie multinaţională producătoare de echipament sportiv, care va începe de la data de 1 iulie 2018. Identitatea noului sponsor tehnic, precum şi detaliile complete ale acordului vor fi prezentate în următoarele luni.” – se poate citi în comunicatul oficial publicat de clubul rossonero.

În 2013, contractul dintre AC Milan şi Adidas a fost prelungit pentru o perioadă de zece ani, însă colaborarea dintre cele două părţi se încheie prematur ca urmare a solicitării nemţilor, conform informaţiilor publicate de presa italiană.

Adidas nu este singurul sponsor care pleacă de lângă AC Milan în ultima perioadă, ca urmare a rezultatelor modeste pe plan sportiv înregistrate de gruparea milaneză: deşi rămâne cea mai titrată echipă italiană la nivelul cupelor europene, Milan a câştigat ultimul titlu în stagiunea 2010–11, iar din acel moment a reuşit să îşi mai treacă în palmares doar o Supercupă a Italiei (2016). În luna martie, înainte ca noul patronat să preia clubul de la Silvio Berlusconi, o altă companie germană a decis să nu mai susțină clubul de pe San Siro. Este vorba despre producătorul de automobile Audi.