
Lucrarea lui Rich Tu, un artist vizual crescut în South Orange (New Jersey) și stabilit în prezent în Brooklyn, a fost selectată ca poster oficial al regiunii gazdă New York / New Jersey pentru Cupa Mondială FIFA 2026™. Tu a declarat că lucrarea sa este menită să reflecte profunzimea culturală de pe ambele maluri ale râului Hudson și să îmbine identitatea locală cu amploarea globală a evenimentului. A subliniat, de asemenea, importanța reprezentării adecvate a statului New Jersey astfel încât acesta să capteze atenția, lucru remarcat și de Bettina Garibaldi, directorul de marketing și comunicare al comitetului gazdă regional.
"Acest poster este o celebrare îndrăzneață a tot ceea ce face ca regiunea NY/NJ să fie atât de dinamică: diversitatea noastră, creativitatea și energia inconfundabilă. Designul lui Rich Tu surprinde esența a ceea ce suntem: o regiune care iese în evidență", a declarat Bettina Garibaldi.
Designul energic și plin de culoare are în centru un balon de fotbal multicolor, învăluit în flăcările torței Statuii Libertății. Flacăra este redată în nuanțe aprinse de roșu și portocaliu, în timp ce torța este ilustrată în tonuri reci de verde și turcoaz.
"Am vrut să redau vocea suporterilor… zgomotul tribunelor", a spus autorul. "Este un poster îndrăzneț, asemenea oamenilor din această regiune".
Pe fundal, Tu a inclus elemente iconice atât din New York, cât și din New Jersey. Posterul conține motive florale ce fac trimitere la supranumele "Garden State" (Statul Grădină) pentru New Jersey, precum și o pată de portocaliu în stilul iconicei echipe de baschet New York Knicks. Nuanțele profunde de albastru și violet se împletesc cu siluete arhitecturale și simboluri ale identității culturale regionale. Apar un măr care simbolizează "The Big Apple" din New York, o pereche de zaruri care fac referire la zona de cazinouri de pe litoralul din New Jersey și chipul Statuii Libertății, simbol comun ambelor state.
Tu a menționat că s-a inspirat din vizualurile edițiilor trecute ale Cupei Mondiale, inclusiv din lucrările lui Lance Wyman pentru campania din Mexic 1970. A abordat proiectul cu gândul la amploare și durabilitate, dorind să reflecte nu doar sportul în sine, ci și energia regiunii și importanța momentului.